Πολιτική Επιστροφών
Όροι & Συνθήκες Συναλλαγών
Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούν να ανταλλαγούν ή να επιστραφούν σε οποιοδήποτε από τα φυσικά καταστήματα .
Επιστροφές
Σε όλες τις περιπτώσεις, που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε ( αλλαγή μεγέθους / χρώμα / σχέδιο , αντικατάσταση, επισκευή ή επιστροφή ), θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής με τις απαιτούμενες πληροφορίες.Αφού ελεγχθεί το αίτημα σας , θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής . Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα λάβετε και πάλι μια ειδοποίηση μέσω email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.
Αλλαγές προϊόντος
Εάν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε και μόνο εάν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή και να κάνετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος. .
Για παραγγελίες εντός Ελλάδα, η πρώτη αλλαγή γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία courier που το παραλάβατε και για κάθε αλλαγή μετά την πρώτη , η επιβάρυνση ανέρχεται σε € 6,00 ανά αλλαγή και χρεώνεται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδα , ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωση του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού ).
Λανθασμένες αποστολές
Αν το προϊόν που λάβατε δεν συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας , θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής σε διάστημα 7 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την επιστροφή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος.
Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κανένα κόστος για τον πελάτη για την αντικατάσταση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Αν ένα προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό εντός δύο μηνών από την πώληση, αναλαμβάνουμε την επισκευή ή ακόμη και την αντικατάσταση με νέο ( στην περίπτωση που δε δέχεται- επισκευή ), χωρίς καμία επιβάρυνση σας . Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα , θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής , έτσι ώστε να ληφθούν οδηγίες για επιστροφή / αντικατάσταση / αποζημίωση. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο,ισάξιο προϊόν της επιλογής σας , ή την επιστροφή του συνόλου ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό της επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία μειωμένη κατά 10 % για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.
Επιστροφή Χρημάτων
Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του πελάτη εντός 14 ημερών.
Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δεν σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήστε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί , θα γίνει επιστροφή χρημάτων. Δηλώνουμε ρητά, πως για λόγους αποφυγής καταχρήσεων και διευκόλυνσης των διαδικασιών,η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 15 ημερών.
Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος επιστροφής του προϊόντος.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ-ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΘ΄ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (χρώμα-μέγεθος-τακούνι-σχέδιο κτλ)
ΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ